_

Impact maken met je merk

VAN BRANDING TOT VORMGEVING!

Een goed merk is meer dan alleen een naam, een logo en een huisstijl. Een sterk merk heeft een grotere impact; het maakt je herkenbaar, het onderscheidt je van de rest, het verhoogt klantloyaliteit. Een sterk merk nestelt zich in het brein van je doelgroep. Bouwen aan je merk doe je eigenlijk continu. Je begint bij branding en vervolgens ontwikkel je een huisstijl die bij jouw identiteit past. Op basis van die huisstijl worden alle middelen die je in wilt zetten vormgegeven. Alle drie de fases zal je van tijd tot tijd weer eens onder de loep moeten nemen. Tijden veranderen nou eenmaal, mensen ook en middelen al helemaal. Ik denk in alle fases met je mee, waar je ook staat met je merk.

Branding

De essentie en identiteit van jouw bedrijf.

Huisstijl

De identiteit van jouw bedrijf visueel in beeld gebracht.

Vormgeving

Jouw huisstijl vormgegeven in prikkelende ontwerpen.

Hoe gaat dat in zijn

werk?

1

BRANDING

Bij branding ga je je merk bouwen. Het is een proces waarbij je jouw gewenste identiteit gaat vormgeven. Nog niet in beeld, dat komt later. Het is de eerste stap naar het creëren van een sterk merk en brand awareness; naamsbekendheid dus. Je legt de basis voor je hele communicatie. Bij branding ga je grondig kijken naar jouw merkwaarden, je missie en visie, de positionering van jouw bedrijf, je doelgroep en de propositie (in welke behoeften voorzie je, wat zijn de voordelen). Maar ook naar hoe je communiceert, wat jouw verhaal is. Kortom; je gaat op zoek naar de kracht van jouw merk! Het is best een strategisch proces, PUUR maakt het leuk!

2

HUISSTIJL

Je huisstijl is de visuele identiteit van je bedrijf; jouw identiteit (branding) omgezet naar één uitstraling. Dat is goed; voor de herkenbaarheid bij jouw doelgroep, voor de beleving die jouw bedrijf oproept én om je te onderscheiden van je concurrent. Het geeft jouw bedrijf en merk een gezicht en een gevoel. Het is veel meer dan alleen een leuk logo. Kleur, stijlelementen, typografie; alles wordt op elkaar afgestemd en doorgevoerd in alle uitingen. Het zorgt voor een consistente manier van communiceren. Wil jij een (nieuwe) huisstijl laten ontwikkelen? PUUR ontwikkelt eigentijdse en heldere huisstijlen. Die passen bij wat jij wilt uitstralen en waar jouw doelgroep keihard voor valt.

3

VORMGEVING

Prikkelende ontwerpen voor jouw doelgroep die passen binnen jouw huisstijl. Een beeld zegt meer dan duizend woorden…… Dat klinkt een beetje cliché, maar daarom is het niet minder waar. De meeste mensen zijn visueel ingesteld. Visuele informatie wordt zelfs 60.000 keer sneller verwerkt dan tekst. Dat maakt je tekst dan weer niet minder belangrijk, maar je doelgroep trigger je eerst door sterk beeld en heldere vormgeving. Weet je daarmee de aandacht te trekken? Top! Grote kans dat je doelgroep een stapje verder gaat. En dat wil je! PUUR helpt je. Met vormgeving die past bij jou, je doelgroep en natuurlijk jouw huisstijl; vormgeving die scoort!

Het voordeel van een

praktische allrounder?

PUUR kan meer dan alleen een leuk ontwerp maken voor een uiting. Ik bouw mee aan jouw merk. Dat is het grote voordeel van een allround marketingcommunicatie-specialist; ik kan je helpen in elke fase; van branding tot het vormgeven van nieuwe middelen die je wilt inzetten. Ik kijk nuchter tegen zaken aan en ben lekker praktisch ingesteld. Van mij hoef je dus niet te verwachten dat we heel ingewikkeld gaan doen met ontzettend veel poespas er omheen. We houden het efficiënt, snel uitvoerbaar en betaalbaar. We gaan gewoon aan de slag!

Doelgroepgericht

Open en helder

Betaalbaar

Efficiënt

Merkbouwer of vormgever nodig?

LET'S GET TO THE POINT!
LinkedInMail mijBel mij